marți, 4 octombrie 2016

Învierea în toamnă....

                 
  Există frumusețe,mister,taină în tine,Toamnă!
Dar…oare există și ochi care să le poată vedea?
De ce plâng,Toamnă,când poposești în parcul cu alei cotite și de ce stau pe bancă,uitând de mine?Și de ce copacii își leapădă frunzele de aur,iar vântul tău mă alina?Ploaia?-e lacrima ta,Toamnă…mă alină,mă înalță,mă conduce…Frigul,pe care îl simt,e drumul înspre tine?Care ți-e taina fără glas?Dar nu-mi răspunde,Toamnă,fiindcă n-ai mai fi misterioasă…Mor frunzele,dar în orice există o înviere. Bacovia?...O filă ruptă din tine,Toamnă!sau tu te-ai rupt din ea?!?!...și  vreau s-adorm din ce în ce murind,să trec și acest prag,să fiu mai aproape de veșnicie cu un…pas.Da, vreau s -adorm din ce în ce murind, fiindcă în orice există o înviere…Înviere la moarte?!Care ți-e taina învierii,Toamnă????....Dar,nu-mi răspunde,să nu-ți pierzi din mister!
Și-acum chiar c-aș vrea s -adorm din ce în ce murind.....

m-așteaptă sicriul de frunze și e…toamnăăăă!!!