luni, 11 aprilie 2016

poezie actuală.....

Eu sunt femeie, şi-nseamnă că-s actriţă.
Joc mii de roluri şi am mii de feţe,
Totuși nu sunt femeie, sunt cea mai rea fiinţă.
Aleg drumurile scurte și isteţe.
Eu nu sunt femeie, şi mint fără să vreau
Şi fac orice pentru a pedepsi.
Pot într-o clipă sufletul să-ţi iau....
Eu sunt femeie, urăsc şi-ncătușez...
Eu nu  sunt femeie, şi sunt ca şi pustiul
Pot să sufoc, şi pot să-ţi ard sufletul,
Şi pot sa fiu întunericul, atunci când îţi e bine.
Să-ți fie frică,numai când mă vezi și-auzi....                                                                                                 
Eu nu sunt femeie, fac dreptatea mea.
Nu vreau răspuns, când întreb,
Eu sunt puterea,condamn,distrug,umilesc,
Nu sunt femeie, compromit,condamn,distrug.

           Eu sunt FRICA și vă conduc.....